Missie en visie

Onze missie en visie

Handyman helpt consumenten hun elektrische apparatuur optimaal te gebruiken. Positief, persoonlijk en klantgericht. We maken het voor de klant makkelijk en efficiënt om accessoires en onderdelen te kopen. Online én offline.

We onderscheiden ons als een klantgerichte, maatschappelijk betrokken en eigentijdse winkelketen. Service, advies en persoonlijke aandacht staan hoog in ons vaandel. We waarborgen deze menselijke waarden door de inzet, motivatie en vakbekwaamheid van onze medewerkers.

Zo verstevigen wij onze toppositie op de consumentenmarkt.

 

Offline én online

Offline zijn  onze Handyman-producten in meer dan 100 winkels in Nederland en België te koop. En we blijven uitbreiden.

Online is een groot deel van ons assortiment sinds 2015 beschikbaar via onze webshop. In de nabije toekomst neemt de interactie tussen winkels en webshop toe.

Zo garanderen wij een optimale bediening van de klant, op elk moment.

 

Aandacht voor onze mensen

We geven onze medewerkers de kans om zicht te ontplooien en ontwikkelen. Zo komen ze met plezier naar hun werk en dát stralen ze uit.

Iedereen werkt samen om de klantwaarde en klanttevredenheid te verhogen. Bij Handyman staat collegialiteit centraal.

 

Zorg voor het milieu

Onze accessoires en onderdelen verlengen de levensduur van je apparatuur. Dat spaart afval, energie én grondstoffen.

We stimuleren hergebruik van grondstoffen door het inzamelen van: