Jouw account
-
Wat is het voordeel van een eigen account?
Als je voor de webshop een eigen account aanmaakt, hoef je bij een volgende bestelling niet al je gegevens opnieuw in te voeren. Natuurlijk gaan we zorgvuldig om met je gegevens. Meer weten? Lees dan onze privacyverklaring.
-
Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?
Je kan in de module 'mijn account' altijd zelf je persoonlijke gegevens wijzigen.
- Ga naar account en log in met je e-mailadres en je wachtwoord
- Klik onder het kopje ‘Mijn gegevens’ op ‘gegevens wijzigen’
- Wijzig hier je persoonlijke gegevens en/of e-mailadres
-
Hoe maak ik een account aan?
Heel eenvoudig. Je voert een paar contactgegevens en de door jou gewenste inloggegevens in. We zullen je vragen of je maximaal tweemaal per maand de Handyman nieuwsbrief wil ontvangen. Je kan op volgende twee manieren een account aanmaken:
1. Via mijn account
- Klik rechts bovenin in beeld op 'Mijn account'.
- Ga dan naar 'Ik ben nieuw bij Handyman'.
- Vul hier je gegevens in.2. Tijdens de bestelprocedure
- Als je een besteling af aan het ronden bent.
- Kan je met een account of via 'Direct bestellen' de bestelling afronden.
- Je vult je gegevens in en kunt op het einde aangeven of je met de ingevulde gegevens een account wil aanmaken. -
Kan ik mijn account verwijderen?
Dit is mogelijk. Als je een account wil laten verwijderen neem dan contact op met de klantenservice.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Klik hier als je je wachtwoord vergeten bent. Je komt vervolgens op een pagina waar je jouw e-mailadres kan invullen. Binnen enkele minuten ontvang je van ons een e-mail met daarin een persoonlijke link, waarmee je een nieuw wachtwoord kan opgeven.