Bestellen en leveren
-
Voor welke producten kan ik terecht bij Handyman?
Handyman is de specialist in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudeljke toestellen. Je vindt in ons assortiment een ruime keuze aan toners, inktpatronen, stofzuigerzakken, stofzuigeronderdelen, filters, lampen, kabels, stekkers, batterijen, opladers, afstandbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en multimedia van meer dan 300 A-merken en diverse kwalitatieve huismerken.
-
In welke landen kan mijn bestelling geleverd worden?
Handyman.be levert bestellingen in heel België.
Wens je een pakketje te versturen naar Nederland? Bestel dan je artikel via Handyman.nl
-
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, soms kan dat. Stukken die in de brievenbus passen, kan je niet volgen. Grotere stukken waarvoor we moeten aanbellen, krijgen een Track & Trace code en kan je wel online volgen. Je krijgt bij verzending een mailtje waarin bevestigd wordt of je zending een busstuk of een belstuk is.
-
Welke producten zijn er te verkrijgen op Handyman.be?
In onze webshop vind je de meest gangbare accessoires en onderdelen voor al je elektrische huishoudelijke apparaten. Het online assortiment is iets ruimer dan het assortiment in de Handyman winkels. Toch kan je ook in de winkel producten uit het online gamma bestellen. Dit product zal dan uit het centrale magazijn naar de winkel verstuurd worden of kan ook rechtreeks bij jou geleverd worden.
Hebben we een artikel of onderdeel niet in ons online assortiment? Dan kan je in je Handyman winkel naar keuze terecht om het product te bestellen bij één van onze 300 verschillende leveranciers in binnen- en buitenland. Zo kan Handyman je vrijwel altijd helpen!
-
Welke producten zijn standaard verkrijgbaar bij de Handyman winkels?
De meest gangbare accessoires en onderdelen zijn in elke winkel uit voorraad leverbaar. Is dat niet het geval, dan zorgen we ervoor dat binnen 1 à 2 dagen het geleverd wordt vanuit ons magazijn. Hebben we het artikel of onderdeel niet standaard in ons assortiment? Dan kunnen we dit bestellen bij één van de 300 verschillende leveranciers in binnen- en buitenland. Zo kan Handyman je vrijwel altijd helpen!
-
Mijn bestelling past net niet door de brievenbus. Wat nu?
Past een pakketje wél door je brievenbus als we de verpakking verwijderen, dan doen we dat voor je. De verpakking voegen we dan los bij je bestelling. Zo hoef je niet thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen. Natuurlijk behoud je dan het recht om je bestelling te retourneren.
-
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Een groot deel van ons assortiment is standaard op voorraad in de winkel. Heb je een artikel uit dit assortiment direct nodig? Ga dan langs bij één van onze Handyman winkels. Vind je het gemakkelijker als een artikel uit onze webshop op een (huis)adres of Bpost-afhaalpunt wordt geleverd? Dan proberen we de bestelde artikelen binnen de 2 à 3 werkdagen bij je te bezorgen. Je ontvangt een e-mail van Handyman zodra de bestelling wordt aangeboden bij Bpost.
-
Kan ik een afleverdag opgeven?
Ja, dat kan zeker! Ben je op een bepaalde dag in de week thuis? Geef dan aan dat het pakketje op die datum bezorgd wordt. Helaas kan je op dit moment nog niet kiezen op welk tijdstip het pakketje geleverd moet worden.
-
Zijn er artikelen/onderdelen die speciaal te bestellen zijn?
Als het artikel of onderdeel dat je zoekt niet in ons assortiment zit, dan bestellen we dit graag voor je! Het gezochte artikel of onderdeel kan via de dichtstbijzijnde Handyman winkel speciaal voor jou besteld worden bij één van onze 300 verschillende leveranciers in binnen- en buitenland.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je kan je bestelling zelf afhalen bij een Handyman-winkel of bij een Bpost-servicepunt. Selecteer tijdens het bestelproces de winkel of het servicepunt van jouw keuze en wij zorgen ervoor dat je bestelling daar zo snel mogelijk klaarligt.